6. Om återförsäljare, beställningar, hur man blir kund o.s.v

Har ni lokal IT support?

Det korta svaret är nej. Vi vill fokusera på att leverera vår molntjänst. Det händer dock vi hjälper till med lokala IT frågor vid behov och i mån av tid mot gällande konsulttaxa.För hjälp med lokala IT frågor dvs era … Read More

Hur skaffar man ett konto hos er ? Har ni återförsäljare?

Vi har nyligen inlett samarbeten med några återförsäljare av våra tjänster. Tanken är helt enkelt att de kommer vara er sk first line support och kan hjälpa er med alla möjliga IT frågor, inte bara kring rCloud Office utan också … Read More

Att bli kund. Avtal / uppsägningar o.s.v. ? Var hittar jag information om det ?

Här är några länkar kring såna frågor : Våra avtal är inga långa bindande avtal, vi tillämpar två månader uppsägning för att ge både er och oss tid att förbereda en flytt. Att bli kund: En teknisk checklista Uppsägning En … Read More

Hur beställer vi fler program (eller tar bort program) för användare?

Om ni köpt rCloud Office direkt från oss : Skicka oss ett mail till Helpdesk så löser vi det. Vår idé ar att användare bara ska se de program de behöver och att ni som företag betalar för det ni … Read More

Vi behöver uppdatera våra program i rCloud t.ex. Visma, FLEX, Rebus. Hur fungerar det ?

Skicka oss ett mail tilll Helpdesk med vilket program ni vill uppdatera och och eventuella inloggningar vi kan tänkas behöva. NI kan naturligtvis beställa det via er återförsäljare också. Inloggningar kan vara t.ex. i ert system hos oss (som admin … Read More